domingo, 13 de noviembre de 2016

DEXMO, UN "GUANTE" ESPECIAL

   Dexmo é un exoesqueleto que se coloca sobre as mans e que permite incorporar o sentido do tacto en xogos e noutros entornos virtuais. É como unha especie de araña ou de cangrexo duns 170 gramos de peso e unhas catro horas de autonomía que se coloca sobre a man do usuario que ten uns dedos que se encargan de limitar o movemento dos dedos do usuario. Desta forma, o usuario pode notar a forma de calquer obxecto que esté suxeitando no mundo virtual. 

Resultado de imagen de dexmo
 
  Pero, ademáis, Dexmo é capaz de graduar a forza coa que actúa, opoñendo tanta máis resistencia ao movemento canto máis duro sexa o obxecto representado. Esta forza é variable, co que se o usuario está apretando un balón ou unha pelotiña antiestrés notará como a resistencia do obxecto cambia.
 Incorpora, ademáis, os sensores de movemento necesarios para saber en qué posición están os dedos de cada man e en qué orientación e posición respecto ao corpo están as mans, co que a ilusión non só é táctil, senón que eses datos pódense trasladar ás gafas para que as "mans" aparezan na posición correcta.
  Dexmo non precisa cables, co que é un elemento menos que poidera interferir coa experiencia de uso, que non ten porqué estar limitada a xogos senón que se pode extender a outros campos: os entornos educativos ou de entrenamento en tareas determinadas.
  Eso sí, Dexmo aínda non está dispoñible e aínda non se sabe o precio, que terá que ser o suficientemente competitivo para que esté ao alcance dos potenciais usuarios. Están traballando nel en Dexta Robotics, unha empresa estadounidense especializada en robótica instalada en China.


                             Resultado de imagen de dexmo

                                   


No hay comentarios:

Publicar un comentario